دانلود شعر کوچه با صدای فریدون مشیری

سلام دوستان 

شرمنده که دیر آپ دیت میکنم از این پس سعی میکنم هر روز بهتون سر بزنم

در این پست براتو دکلمه ی شعر کوچه با صدای فریدون مشیری رو برای دانلود قرار دادم

که مطمئنم خوشتون خواهد اومد . میدونم که اکثرا با این شعر خاطره دارین

 

 

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

رزماری
ساعت22:10---6 مهر 1392
ziba bood mer30

ساغر
ساعت10:06---6 مهر 1392
سلام مرسی که این شعروگذاشتین یادش بخیرسال83این شعرودردفترخاطراتم ثبت کردم یاداون دوران بخبرممنون که روزای خوبمویادم آوردین0

وحیدم
ساعت11:58---5 مهر 1392
این که دکلمه هس .
من به شما چی گفته بودم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانلود ، ،
برچسب‌ها: |دانلود دکلمه شعر کوچه|دکلمه کوچه فریدون مشیری|با صدای فریدون مشیری|دکلمه با صدای فریدون مشیری |فایل صوتی صدای فریدون مشیری|بی تو مهتاب شبی |صفاکده| ,

تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392 | 19:49 | نویسنده : اسدصفائی ) |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.